Több száz, a legmodernebbek közé tartozó vasúti nagygép javítását, karbantartását végzi a Swietelsky Vasúttechnika Kft. anyavállalata, a Swietelsky AG Bahnbau Ausztriában. Stábunk bepillanthatott a fischamendi telephely működésébe, melyről most először mutatunk be fotógalériát.
Cikkeinkben, videóinkban folyamatosan beszámolunk a Swietelsky Vasúttechnika Kft. aktuális vasútépítési és metrófelújítási munkáiról. Nemrég a cég celldömölki telephelyéről, valamint egy nagy németországi projektben, a Stuttgart 21-ben való részvételéről is információkat adtunk.
Stábunk januárban a Vasúttechnika osztrák anyavállalatánál, a Swietelsky AG Bahnbau-nál forgatott Fischamendben. Most bemutatjuk a részvénytársaság telephelyén készített fotógalériát, hamarosan pedig cikksorozattal jelentkezünk.
Elsőként beszámolunk a vállalatról, annak európai térhódításáról, sikereiről. A magyarországi leányvállalattal való példaértékű együttműködésről Christian Hilddel, a Swietelsky Vasúttechnika osztrák ügyvezetőjével beszélgettünk. Az említett cikksorozat részeként külön beszámolóval készülünk, amelyben bemutatjuk majd az óriási, 24 hektárnyi területen fekvő telephely működését, ahol öt csarnokban zajlik a legmodernebb vasúti nehézgéppark javítása, karbantartása.
A Sopron-Ágfalva vasútvonalon, két darab 10,70 méteres köracélbetétes vasbeton híd részleges felújítására írt ki közbeszerzést a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zrt. (GYSEV Zrt.).
A Soroksár-Kunszentmiklós-Tass-Kelebia vasút kétvágányúsításán és villamosításán kívül, számos, az állomásokhoz és az utasforgalomhoz kapcsolódó infrastrukturális fejlesztés valósul meg a 150-es vonalon. A Colas egyebek mellett három gyalogos aluljárót épít, ezek közül a legnagyobb, Délegyházán valósul meg.