Több száz, a legmodernebbek közé tartozó vasúti nagygép javítását, karbantartását végzi a Swietelsky Vasúttechnika Kft. anyavállalata, a Swietelsky AG Bahnbau Ausztriában. Stábunk bepillanthatott a fischamendi telephely működésébe, melyről most először mutatunk be fotógalériát.
Cikkeinkben, videóinkban folyamatosan beszámolunk a Swietelsky Vasúttechnika Kft. aktuális vasútépítési és metrófelújítási munkáiról. Nemrég a cég celldömölki telephelyéről, valamint egy nagy németországi projektben, a Stuttgart 21-ben való részvételéről is információkat adtunk.
Stábunk januárban a Vasúttechnika osztrák anyavállalatánál, a Swietelsky AG Bahnbau-nál forgatott Fischamendben. Most bemutatjuk a részvénytársaság telephelyén készített fotógalériát, hamarosan pedig cikksorozattal jelentkezünk.
Elsőként beszámolunk a vállalatról, annak európai térhódításáról, sikereiről. A magyarországi leányvállalattal való példaértékű együttműködésről Christian Hilddel, a Swietelsky Vasúttechnika osztrák ügyvezetőjével beszélgettünk. Az említett cikksorozat részeként külön beszámolóval készülünk, amelyben bemutatjuk majd az óriási, 24 hektárnyi területen fekvő telephely működését, ahol öt csarnokban zajlik a legmodernebb vasúti nehézgéppark javítása, karbantartása.
Pár év múlva a Havanna-telep és a Szent Lőrinc-telep érintésével egészen a Gloriett-telepig közlekedhet a 42-es villamos.
Huszonöt közlekedési beruházás, köztük motorvonatok beszerzése, a Déli körvasút II. ütemében szereplő fejlesztések, a gödöllői- és a csömöri HÉV rekonstrukciójának és az M2-es metróval való összeköttetésének előkészítése is megvalósulhat egy új kormányhatározat szerint, még az uniós támogatási kérelmek elbírálása előtt.