A Swietelsky Építő projektmérnökének szemével mutatjuk be, hogyan zajlik a felszín alatti munka a Deák Ferenc téri metróállomáson, miközben folyamatosan biztosítják az 1-es és a 2-es metró közlekedését.
A Deák Ferenc tér kiemelten fontos állomás az M3-as metró vonalán, a csomópont ugyanis a fővárosi közösségi közlekedés meghatározó része, ahol három metróvonal is találkozik. Itt nem ferdelifttel teszik lehetővé az akadálymentes közlekedést, hanem a Belvárosban egyedülálló módon függőleges liftaknát alakítottak ki. Erről is mesél a stábunk által készített kisfilmben Zöld Viktor, a Deák Ferenc tér projektmérnöke.
A SWIETELSKY Építő Kft. összesen kilenc állomás felújításán dolgozik az M3-as metró projektjének utolsó, belvárosi ütemében. Erről korábban cikket is írtunk.
Egy hónapon belül véget érnek a munkák a STRABAG kivitelezésében.
Komoly kihívásokat támasztott az M3-as metró középső szakaszának felújítása a kivitelezők felé. Ebbe avat be minket a KÉSZ Metaltech Kft.