Képekben mutatjuk meg az utolsó simításokat, a Swietelsky Vasúttechnika szakemberei még ebben a hónapban befejezik a munkát a metróalagútban a Deák Ferenc tér - Nagyvárad tér között.
Érződik az év végi hajrá az M3-as metró felújításában is: az alagútban a Swietelsky Vasúttechnika Kft. hamarosan befejezi a jobboldali vágány átépítését.
Elkészültek az AT (aluminotermikus) hegesztések és a szigetelt sínkötések is, sőt, már a 3. sín finombeállításán és hegesztésén, továbbá a sínekre csatlakozó kábelek felszerelésén dolgoznak a szakemberek.
Amint megvan az új jobboldali vágány és a hozzá tartozó 3. sín (a 4 km-es szakaszból már csak néhány száz méternyi hiányzik a Nagyvárad tér és a Deák Ferenc tér között), befejezik az alagút takarítását, elvégzik a szükséges ellenőrző méréseket, hogy az átépült szakaszt alkalmassá lehessen nyilvánítani a metrószerelvények közlekedésére.
Az ünnepeket követően belekezdenek a Nagyvárad tér és a Deák Ferenc tér között még hátralévő utolsó, mintegy 1 km hosszú szakasz átépítésébe, a bal vágányon.
A 2017 novemberében elkezdett munkák során az M3-as metró teljes vonala megújult, többek közt 21 megálló korszerűsödött a SWIETELSKY Építő, a SWIETELSKY Vasúttechnika és a Strabag kivitelezésében.
Csaknem három évig dolgozott a SWIETELSKY Építő és SWIETELSKY Vasúttechnika a középső szakasz állomásainak és sínrendszereinek felújításán. 2023. 05.22-én az utolsó két állomást is átadják a forgalomnak. Az elkészült terekről elsőként közlünk fotókat.