Képekben mutatjuk meg az utolsó simításokat, a Swietelsky Vasúttechnika szakemberei még ebben a hónapban befejezik a munkát a metróalagútban a Deák Ferenc tér - Nagyvárad tér között.
Érződik az év végi hajrá az M3-as metró felújításában is: az alagútban a Swietelsky Vasúttechnika Kft. hamarosan befejezi a jobboldali vágány átépítését.
Elkészültek az AT (aluminotermikus) hegesztések és a szigetelt sínkötések is, sőt, már a 3. sín finombeállításán és hegesztésén, továbbá a sínekre csatlakozó kábelek felszerelésén dolgoznak a szakemberek.
Amint megvan az új jobboldali vágány és a hozzá tartozó 3. sín (a 4 km-es szakaszból már csak néhány száz méternyi hiányzik a Nagyvárad tér és a Deák Ferenc tér között), befejezik az alagút takarítását, elvégzik a szükséges ellenőrző méréseket, hogy az átépült szakaszt alkalmassá lehessen nyilvánítani a metrószerelvények közlekedésére.
Az ünnepeket követően belekezdenek a Nagyvárad tér és a Deák Ferenc tér között még hátralévő utolsó, mintegy 1 km hosszú szakasz átépítésébe, a bal vágányon.
Az infrastruktúrát és az állomásokat is érintő felújításnak köszönhetően 2023 tavaszán szinte egy új metróvonalat kaptak vissza a budapestiek és a fővárosba látogatók a SWIETELSKY Építő Kft., a SWIETELSKY Vasúttechnika Kft. és a STRABAG kivitelezésében.
Egy hónapon belül véget érnek a munkák a STRABAG kivitelezésében.