20 millió kilométert tettek meg az elmúlt 4 évben összesen a metrófelújítás miatt üzembe helyezett pótlóbuszok. Ebből az újabb videoból kiderül, milyen infrastrukturális feltételeket kellett biztosítani a rekonstrukció idejére.
Elengedhetetlen, hogy az M3 metróvonal felújítása idején zavartalan legyen a metrót helyettesítő közösségi közlekedés. A SWIETELSKY Építő Kft. nem csak a középső szakasz kilenc megállóján dolgozik, hanem a rekonstrukcióhoz kapcsolódó felszíni, forgalomtechnikai munkákat is végzi.
A metrófelújítás érdekességeiről szóló adatvizualizációs sorozat korábbi részeiben már beszámoltunk az ötven éves metró történetéről, érdekességeiről, valamint arról is, hogy hogyan lélegzik a rendszer. A mostani, harmadik részből pedig az is kiderül, hogy
a felújítás alatt összesen 407 kilométernyi sárga burkolati jelet ragasztottak le, amivel csaknem végig lehetne jelölni a Duna teljes magyarországi szakaszát. Megtudhatjuk, hány ezer négyzetméter burkolatot javítottak eddig és még sok más érdekességet, amiről így talán még sohasem hallhattunk.
Egy hónapon belül véget érnek a munkák a STRABAG kivitelezésében.
Komoly kihívásokat támasztott az M3-as metró középső szakaszának felújítása a kivitelezők felé. Ebbe avat be minket a KÉSZ Metaltech Kft.