2022.07.29
A már elkészült két hídszerkezet megfelelőségértékelésének lefolytatását követően, most a teljes projekt lezárása előtt áll a RailCert Hungary Kft.
2022.07.18
Immár a harmadik hídelem is helyére került, így szerkezetileg elkészült a Déli Összekötő Vasúti Híd. Videósaink is ott voltak a legutolsóként megépített híd hagyományos hordógurításán, amelyet július 25-én már a statikus próbaterhelés követhet a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában, a Nemzeti Közlekedési Központ (NKK) együttműködésében és Duna Aszfalt Zrt. generálkivitelezésével megvalósuló projektben.
2022.07.11
A GYSEV Zrt. beruházásában 17 kilométernyi szakasz újult meg a két nyugati város között, a következő lépés a villamosítás.
2022.07.01
Az országhatárig tartó, kulcsfontosságú vasúti vonalszakasz fejlesztésében a V-Híd Építő Zrt. is részt vesz.
2022.06.28
Az NKK már keresi a H8-as HÉV-vonal korszerűsítéséhez kapcsolódó engedélyes tervek készítőjét.
2022.06.24
A vasúti mellett a gyorsforgalmiút-hálózat is folyamatosan épül ki a két ország között.
2022.06.23
A SPECIÁLTERV Kft. készítette el a rendkívüli hídszerkezet engedélyezési terveit.
2022.05.27
Az új központ feladata a MÁV-Volán-csoport, a GYSEV és más szolgáltatók közszolgáltatásainak az állam nevében történő megrendelése, a menetrendek összehangolása, a tarifarendszerek egységesítése.
2022.07.27
Mozdonnyal és 14 darab, zúzottkővel megpakolt vagonnal ellenőrizték a Déli összekötő vasúti híd utolsó, harmadik hídelemének teherbírását.
2022.07.12
A járműtelepet nagyságrendileg 20-30 darab, egyenként 120 méter hosszú hibrid HÉV-szerelvény, valamint üzemi gépek, dízelmozdonyok befogadására kell megtervezni.
2022.07.08
Az utolsó, harmadik hidat is elbontották és egy újat építettek a helyére.
2022.06.29
Versenyző uniós forrásokat nyert a Nyugati pályaudvar fejlesztése, és sikerrel szerepelt az Európai Bizottság értékelésén a Déli Körvasút: nagyon jó minősítést kapott a beruházás.
2022.06.27
A József Attila-telep megálló kaphat új parkolóházat.
2022.06.24
Az NKK már keresi a H9-es HÉV-vonal korszerűsítéséhez kapcsolódó engedélyes tervek készítőjét.
2022.06.12
Tervezési szempontból a legnagyobb kihívást a Kálvin téri állomás és a kihúzó műtárgy jelenti a FŐMTERV Zrt. munkatársai számára, ugyanis mindkettőt sűrűn beépített, belvárosi környezetben, műemléki épületek alatt kell majd megépíteni.