Több mint 60 kilométernyi 2x2 sávos autóút készül el az ország északnyugati sarkában: a projekten a Strabag, az EuroAszfalt, a a SWIETELSKY, a Betonútépítő, a Dömper, a Subterra-Raab és a Pannon-Dobrastav is dolgozik.
Az országos gyorsforgalmi úthálózat és Sopron közötti négysávos összeköttetést megeremtő M85-ös projektjében már jelentősen előrehaladt a munka: épülnek az átkelők és hidak, zajlik az aszfaltozás és a csomópontokon, illetve a környező utakhoz kiépülő kapcsolatokon is dolgoznak. Most is egy ilyen projektről érkezet hír, Fertőendréd térségéből.
A két város közötti 57,45 kilométer kivitelezése az alábbi alprojektekben zajlik:
Emellett pedig már a projekt a fertőrákosi csomópont és a soproni országhatár közötti szakaszának munkálatai is elrajtoltak: itt, nem csak maga az M85-ös épül (egy 780 méter hosszú alagúttal), hanem Sopron északnyugati elkerülője és több más útszakasz is a beruházás része, melyet a Dömper és a Subterra-Raab itt a Pannon-Dobrastav Kft.-vel közös konzorciumban végez el.
A beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt (NIF). a napokban adta hírül, hogy Endrédmajornál már elkészült az a terelőút, ami lehetővé teszi egy körforgalamú csomópont építkezését a 8648-es út és a 85-ös főút csatlakozásánál. Ez vezet majd az M85 autóút majdani Fertőendréd csomópontjához, mely a Fertőendrédi Komposztáló telep szomszédságában található.
A munkák szervezése lehetővé tette, hogy a nagy forgalmú 85-ös főúton folyamatosan 2x1 sávon haladhassanak az autósok. Az újonnan kialakított terelőútra hétfőn vezették át a forgalmat.
A zalai tesztpályához hasonló legközelebbi létesítmény Észak-Németországban található, de miután elkészül az oválpálya, Zalaegerszegen kínálják majd a kontinensen a legszélesebb tesztelési lehetőségeket a megrendelőknek.
Babarcnál új üzemi forduló épül.