A magyar tulajdonú vállalat a Budapest-Újszász-Szolnok vonalon, Tápiógyörgyén és Farmoson fog dolgozni, összesen mintegy 1,56 milliárd forintból.
Hídkorszerűsítési beruházással lépett előre Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF): a MÁV Budapest-Újszász-Szolnok (120a) vonalának három átkelőjét építik át. Az uniós közbeszerzési adatokból kiderül, hogy a két részprojektben induló fejlesztést az A-Híd Zrt. vállalta el, összesen nettó 1,56 milliárd forintnyi költséggel.
A Magyarország egyik legforgalmasabb elővárosi vonalaként számontartott 120a nagy szerepet játszik az agglomerációból Budapestre utazók szállításában. Most a két részprojekt két Pest megyei településen zajlik le.
Farmoson a Hajta-patak hídját építik át, aminek során a 12 méter szabadnyílású ágyazat-átvezetéses vasbeton teknőhidat tartóbetétes vasbeton lemezhíddá alakítják át. Ehhez többek között szükség lesz arra is, hogy a régi vasúti hídszerkezetet elbontsák és helyette újat építsenek.
Tápiógyörgyén két híd is megújul:
Minhárom hídépítkezés tervezési feladatai is a projektek részei, így azokat az A-Híd végzi el.
Öt vasútvonal mentén, összesen tizenegy állomáson készítik elő a polgári-katonai használathoz szükséges logisztikai feltételek megteremtését. A beruházás kivitelezési szakaszában a tervek szerint két kilométernyi új felsővezeték-hálózat mellett, 21 kilométer vágányhálózat is épülne.
Teljesen megújulhat a Kőbánya-Kecskemét vasútvonal, keresik a tervezőt és a kivitelezőt.