A magyar tulajdonú vállalat a Budapest-Újszász-Szolnok vonalon, Tápiógyörgyén és Farmoson fog dolgozni, összesen mintegy 1,56 milliárd forintból.
Hídkorszerűsítési beruházással lépett előre Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF): a MÁV Budapest-Újszász-Szolnok (120a) vonalának három átkelőjét építik át. Az uniós közbeszerzési adatokból kiderül, hogy a két részprojektben induló fejlesztést az A-Híd Zrt. vállalta el, összesen nettó 1,56 milliárd forintnyi költséggel.
A Magyarország egyik legforgalmasabb elővárosi vonalaként számontartott 120a nagy szerepet játszik az agglomerációból Budapestre utazók szállításában. Most a két részprojekt két Pest megyei településen zajlik le.
Farmoson a Hajta-patak hídját építik át, aminek során a 12 méter szabadnyílású ágyazat-átvezetéses vasbeton teknőhidat tartóbetétes vasbeton lemezhíddá alakítják át. Ehhez többek között szükség lesz arra is, hogy a régi vasúti hídszerkezetet elbontsák és helyette újat építsenek.
Tápiógyörgyén két híd is megújul:
Minhárom hídépítkezés tervezési feladatai is a projektek részei, így azokat az A-Híd végzi el.
A munkálatok hamarosan befejeződnek és decemberben feloldhatják az északi szakaszon nyáron bevezetett sebességkorlátozásokat.
8 év után, 2023. november 28-án hajnalban újraindult a személyforgalom a Szeged-Szabadka vasútvonalon, amely könnyebbé teszi a két ország között ingázók utazását.