2021.09.23
Az intermodális csomópont a közúton, a vasúton és a vízen érkező szállítmányokat is tudja majd fogadni.
2020.10.19
A baranyai templom homlokzatát, tetőzetét és kupoláját is érintette a felújítás.
2020.07.03
A beruházás keretében partfal- és útépítési munkálatokat, valamint közműépítést végeznek, továbbá a térvilágítási hálózat is kiépül.
2019.09.26
A magyar infrastruktúrafejlesztés forrásairól Mosóczi László államtitkár beszélt Mohácson az állam dél-magyarországi útépítési tervei kapcsán.
2019.06.16
A felújítás során játszóteret, tanösvényt és szabadtéri sportpályát is építettek.
2019.03.08
Körmendtől Szegedig lehet majd autópályán haladni az ország déli területeit átszelve, a folyósóra Pécs is bekötést nyer. Trianon előtt már létezett a körkörös irány, most újra kiépül.
2019.01.22
A Baranya megyei városban két szakaszban valósul meg egy fejlesztés, többek közt megújul az úthálózat, kiépítik a közvilágítást és korszerűsítik a szennyvízvezetékeket.
2018.05.10
Összesen 72 kilométeren fejlesztenek, további 3,8 milliárdból körforgalmak és kerékpárutak épülnek.
2018.02.09
Az Újvárosban található szegregátum többek közt közösségi épületet, parkolókat és kosárpályát is kap; útjai, járdái, közvilágítása és zöldfelületei is megújulnak.
2018.01.02
Az új híd 240 méteres támaszközzel jön létre a 17 ezres településen, amit jelenleg komp köt össze az újmohácsi városrésszel és a Duna-Tisza közével.
2017.09.19
Vallási turisztikai hálózat épül ki Tolna és Baranya megyében: 1,5 milliárd forintból újulnak meg templomok, kápolnák, valamint új szálláshelyek is létrejönnek.
2017.09.13
Közel 3 milliárd forintból fejlődhetnek a tankerület oktatási intézményei, a Petőfi Sándor Kollégium felújítása pedig már el is készült.
2017.08.18
A felújított áruházakban 95 fő dolgozik, a munkálatok során az energiatakarékosságra is jelentős hangsúlyt fektettek.
2017.05.23
Kerékpárút épül és hajójárat indul a baranyai térségben egy európai uniós fejlesztési program keretében.
2016.12.09
A Le Bélier új üzemcsarnokokat épít és fejleszti infrastruktúráját Mohácson, Ajkán és Szolnokon is. Mindez 350 új munkavállaló felvételével jár.
2021.02.05
A nyugati szakaszokról négy megye képviselői egyeztettek; az Alföldön Békéscsaba és Debrecen között két nyomvonal közül választanak.
2020.09.24
Jövő év első felében lezárulhat a mohácsi négysávos, mintegy 800 méter hosszú Duna-híd tervezése, így másfél-két éven belül megkezdődhet a létesítmény kivitelezése.
2020.06.23
A Duna Aszfalt által megnövelt területnek köszönhetően újabb vállalkozások érkezhetnek majd az ipari parkba, ami további munkahelyeket teremt.
2019.08.22
A több mint 3000 négyzetméter alapterületű létesítmény fedett és nyitott árusítóteret, hűtőkamrákat és raktárakat is magába foglal, tetején pedig parkolókat alakítottak ki.
2019.05.16
A Mohácsot és Újmohácsot összekötő híd, valamint a hozzá kötődő utak tervezését a Speciálterv Építőmérnöki Kft. végzi.
2019.02.11
Már a térburkolatok készítésénél jár az SH-Bau, a félmilliárdos beruházásban közel 50 éves épületet cserélnek le.
2018.12.09
A Prophyl 700 millió forintos beruházása többek között előkészíti egy újabb, bólyi üzem felépítését is.
2018.04.13
Helyi vállalkozás építi fel az önkormányzati beruházásban megvalósuló, 33 apartmant tartalmazó épületet.
2018.01.04
A Baranya megyei városban jelentős infrastrukturális fejlesztések várhatóak a most meginduló 600 millió forintos értékű projekteken túl is.
2017.11.26
A baranyai városban teljesen elbontják a Jókai utcai piac létesítményét és modern piaci csarnokot alakítanak ki a helyén.
2017.09.15
A Swietelsky, a Duna Aszfalt, a Strabag és az A-Híd kötött keretszerződést Moháccsal a város mélyépítési munkáinak elvégzésére. Többek közt utakat építenek és újítanak fel, valamint szennyvíz- és ivóvízfejlesztéseket végeznek.
2017.09.05
A park meglévő 150 hektárja csaknem teljesen megtelt, így újabb 40 hektáron alakítanak ki iparterületet a következő két évben.
2017.08.04
A barnamezős beruházásban rendezvényterem, üzletek, lakások, játszó- és rendezvénytér jön létre.
2017.04.25
A mindössze húsz hónap alatt kivitelezett építmény az ország második legnagyobb vágóhídjává vált.
2016.09.08
A Market Építő közel jár a mohácsi vágóhíd átadásához, melynek építésénél az óriási mennyiségű lakatosmunka, a kivitelezéssel párhuzamosan folyó tervezés, a különleges padlóburkolat és a mindent felülíró technológia jelentették a legnagyobb kihívást. A kivitelezőnél és a beruházó MCS Vágóhídnál is utána jártunk a mintegy 20 milliárd forintos projekt részleteinek.