Aki kíváncsi az M3-as metró három átadott állomásán beépített burkolóanyagok mennyiségére vagy a behúzott kábelek hosszúságára, érdemes megnéznie ezt a videót.
Budapesttől Prágáig érne légvonalban az a kábelmennyiség, amelyet az M3-as metró nemrég átadott három állomásán használtak fel; de nem elhanyagolható a telepített elosztószekrények száma sem. Adatvizualizációs sorozatunk legújabb részében azt is bemutatjuk, mekkora felületen használt gránit és mészkő burkolatokat az állomásokat kivitelező SWIETELSKY Építő Kft.
Sorozatunk előző részében a Semmelweis Klinikák, a Corvin-negyed és a Kálvin tér metróállomásokon beépített új ferdepályás felvonókkal és a felújításhoz szükséges anyagok szállításával foglalkoztunk. Korábban pedig az M3-as metró felújításához kapcsolódó felszíni munkákról gyűjtöttünk össze érdekes adatokat.
A május 14-i átadás előtt részletesebb írásunkban mutattuk be a fent említett három állomás tereit, amelyekben a művészet, a modern építészet és az eredeti, nyers szerkezeti állapotok harmonikusan keverednek.
Adatvizualizációs sorozatunkat hamarosan folytatjuk...
Az infrastruktúrát és az állomásokat is érintő felújításnak köszönhetően 2023 tavaszán szinte egy új metróvonalat kaptak vissza a budapestiek és a fővárosba látogatók a SWIETELSKY Építő Kft., a SWIETELSKY Vasúttechnika Kft. és a STRABAG kivitelezésében.
Egy hónapon belül véget érnek a munkák a STRABAG kivitelezésében.