Aki kíváncsi az M3-as metró három átadott állomásán beépített burkolóanyagok mennyiségére vagy a behúzott kábelek hosszúságára, érdemes megnéznie ezt a videót.
Budapesttől Prágáig érne légvonalban az a kábelmennyiség, amelyet az M3-as metró nemrég átadott három állomásán használtak fel; de nem elhanyagolható a telepített elosztószekrények száma sem. Adatvizualizációs sorozatunk legújabb részében azt is bemutatjuk, mekkora felületen használt gránit és mészkő burkolatokat az állomásokat kivitelező SWIETELSKY Építő Kft.
Sorozatunk előző részében a Semmelweis Klinikák, a Corvin-negyed és a Kálvin tér metróállomásokon beépített új ferdepályás felvonókkal és a felújításhoz szükséges anyagok szállításával foglalkoztunk. Korábban pedig az M3-as metró felújításához kapcsolódó felszíni munkákról gyűjtöttünk össze érdekes adatokat.
A május 14-i átadás előtt részletesebb írásunkban mutattuk be a fent említett három állomás tereit, amelyekben a művészet, a modern építészet és az eredeti, nyers szerkezeti állapotok harmonikusan keverednek.
Adatvizualizációs sorozatunkat hamarosan folytatjuk...
Ezúttal az Arany János utca és a Nyugati pályaudvar megállóhelyeket fejezték be és adták vissza a forgalomnak.
Mérföldkőhöz érkezett az M3-as metró felújítása: a Nyugati pályaudvar és az Arany János utca állomások március 20-i hivatalos átadása után a teljes vonalon járnak a szerelvények, igaz, a Lehel téren és a Nagyvárad téren májusig nem állnak meg.