A Semmelweis Klinikák, a Corvin-negyed és a Kálvin tér metróállomásokon beépített új ferdepályás felvonókról és a felújításhoz szükséges anyagok szállításáról készítettünk videot.
Folyamatosan, részletesen beszámolunk az M3-as metró felújításának menetéről. Nem csak cikkekben, hanem adatvizualizációs sorozatunkban is. Most egy újabb videoban összeszedtük, hogy a szombattól megnyíló három állomás – Kálvin tér, Corvin-negyed és Semmelweis Klinikák – felújításához mennyi anyagot szállítottak ki és be a munkaterületekre. További érdekességek tudhatók meg az utasok előtt is megnyíló ferdepályás felvonókról is, az információkat az állomásokat kivitelező Swietelsky Építő Kft.-től kaptuk.
A SWIETELSKY Építő Kft. nem csak a középső szakasz kilenc megállóján dolgozik, hanem a rekonstrukcióhoz kapcsolódó felszíni, forgalomtechnikai munkákat is végzi. Erről ebben a videoban közöltünk adatokat. Korábban pedig azt is bemutattuk, hogy hogyan lélegzik az M3-as metró rendszere.
Szombattól újra a Kálvin térig jár az M3-as metró, miután befejeződött a Semmelweis Klinikák, a Corvin-negyed és a Kálvin tér metróállomások felújítása. A rekonstrukció pedig újabb szakaszába lép, amelyről a továbbiakban is rendszeresen beszámolunk.
A nagygépet szabályozási munkákra vetették be az M3-as metróhoz kapcsolódóan korábban felújított vágányokon és kitérőkön.
A SWIETELSKY szakemberei a metróvonal teljes hosszában beépítették a gumiból készült rugalmas, ugyanakkor nagy teherbírású perontoldatokat.