2019.03.05
A körgyűrű terhelése közel kétszeresére nőtt az elmúlt években, ami jelentősen igénybe veszi az útburkolatot, ezért van szükség a Strabag által kivitelezett munkára.
2018.09.10
A budapesti körgyűrű teljessé válásával a nyugat-kelet irányú tranzit közlekedés útvonala 35 kilométerrel rövidül.
2018.01.11
11,5 kilométer hosszan cserélik nagy szilárdságú betonburkolatra az aszfaltot, az IKOP által támogatott projekt költsége több mint 27 milliárd forint.
2017.09.16
A jórészt a Csepel-szigetet érintő beruházásban 11,5 kilométernyi autópálya újul meg Nagytétény és Dunaharaszti között.
2016.08.19
Péntek délután vehették birtokba az autósok az M7-M0-s autópálya új törökbálinti csomópontját. Az 1,37 milliárd forintos beruházás során a le- és felhajtóágak mellett két körforgalom és új csapadékvíz-elvezető árkok is épültek.
2016.05.27
Az akusztikai követelményekhez igazodva 3-5 méter magas új zajárnyékoló falak épülnek az M0-ás déli szakaszán Érd térségében.
2018.12.17
Keddtől egy sávon újra használhatják az M6-os kihajtót a közlekedők.
2018.02.02
Az EuroAszfalt, a Soltút, a Colas, a Strabag és a Swietelsky hajtja végre a Komárom-Esztergom, Fejér, Veszprém és Pest megyét érintő 1,8 milliárdos útfelújítást.
2017.10.02
Az M0-snak a fővárost nyugatról elkerülő szakaszán több nyomvonalváltozatot is ütköztetnek. A 20 kilométeres autóúton 5-10 kilométernyi alagútra lesz szükség, a teljes körgyűrűvel 35 kilométert nyernek a keletről nyugatra tartó autósok.
2016.11.28
Magyarország legterheltebb útján 11,5 kilométeren cserélik le az aszfaltot betonra, emellett három híd is megújul.
2016.07.20
Az M0-s hiányzó szakaszához jelentős mennyiségű alagútra lesz szükség. A betonból készülő nyugati útvonal komoly terheket vesz majd le a körgyűrű déli szakaszáról.