2023.12.15
A Strabag és a Geiger konzorciumának közel kilenc hónappal hamarabb sikerült kiviteleznie az utolsó hiányzó szakaszt.
2023.12.12
A XXII. kerületben nemcsak új csomópont létesült, hanem megújult a kerékpárút, a járda, valamint a csapadékvíz-elvezető rendszert is korszerűsítették.
2023.12.08
Hidat és kapaszkodósávot is építenek, a projekt két vármegye területét is érinti.
2023.12.01
A Főmterv dokumentációja alapján a Hídépítő munkájával készült el a híd.
2023.11.25
Az Őszhegy-dűlő mezőgazdasági útján nemcsak a burkolat, hanem a vízelvezető rendszer is megújul.
2023.11.20
A Duna Aszfalt fővállalkozásával készülő projektben egy kéthetes, komplex munka eredményeként fog összeérni a mederhíd kalocsai parti ága; a paksi parti ág pedig várhatóan az év végére éri el ezt a munkafázist. A projekt összetett, még ezután is lesz egy utolsó illesztés a hídon a 2024-es év elején, ezt követően lehet majd a teljes átkelőn száraz lábbal átsétálni.
2023.11.17
Kilenc hónap alatt el is készülhet.
2023.11.15
Újabb 3,1 kilométernyi pályát adtak át.
2023.11.10
A Strabag kivitelezésében egy összetett útfejlesztési projekt fejeződött be Debrecen egyik legforgalmasabb kivezető közlekedési folyosóját fejlesztve.
2023.11.02
Két új Kőrös-híd is épülhet a 47-es főút négysávosítása során.
2023.10.26
Mezőcsát kap jelentős fejlesztést.
2023.10.23
Felszabadulhat végre a Szolnokhoz tartozó Szandaszőlős az átmenő fogalomtól.
2023.10.21
A mederhíd kalocsai ága már közel jár a záráshoz.
2023.10.18
A Békéscsabát elkerülő új gyorsforgalmi úthoz egy hidat is meg kell tervezni a Kettős-Körös folyó felett.
2023.10.17
2,5 milliárd forintot költenek el Esztergom útjainak rendbehozatalára.
2023.12.12
A KE-VÍZ és a Zemplénkő 1,2 kilométer hosszú útszakaszt épített a megyeszékhely Érkert városrészében.
2023.12.12
Összesen 300 db Rebloc-elem került legyártásra, amelyek előnyei önmagukért beszélnek: a rendszer nagyszerűségét egyre több partner ismeri fel és veszi számításba.
2023.12.04
A meglévő burkolat kiszélesítése után Sárazsadány határán átereszt cserélnek, majd két rétegű aszfaltozás és padkaépítés esedékes.
2023.11.30
Veszprém és Zala vármegye is jól járt a fejlesztéssel.
2023.11.23
A lakosság négyötöde majorokban él a ménesbirtokáról ismert Mezőhegyesen, ezért is fontos a beruházás.
2023.11.18
Három éjszaka alatt beemelte a Hódút Építő az M44-es szegedi vasútvonal fölötti hídjának gerendáit.
2023.11.16
A STRABAG átadta a 2x2 sávos 67-es út látrányi elkerülő szakaszát.
2023.11.12
Mintegy 7,1 kilométeres kerékpárutat tervezhetnek Mindszent és Szegvár közé.
2023.11.09
Rövidesen elkészülhet a HE-DO Sajószentpéter elkerülőjével.
2023.10.27
A Ke-Víz 21 Zrt. folyamatos kétirányú forgalom mellett építi át a 33-as főút 3316-os jelű összekötő út és az ipari fejlesztési terület közötti szakaszát.
2023.10.25
Az M9 újabb szakasza készülhet el a közeljövőben.
2023.10.22
A MEVA zsalurendszereinek segítségével egy a méretéből és az íves kialakításából adódóan is különleges látványt nyújtó vadátjárót átvezető hidat alakítottak ki a STRABAG és Duna Aszfalt kivitelezésében zajló M6-os autópálya záró szakaszának kivitelezése során.
2023.10.19
A tervezettnél gyorsabban halad a munkálatokkal a kivitelező KM Építő Kft.
2023.10.18
Javulhatnak a győri agglomerációt is kiszolgáló 83-as főút rossz baleseti statisztikái, a pápai reptér és Győr közötti menetidő pedig a felére csökkent.
2023.10.17
Debrecen körútja és a 4-es főút találkozása a város egyik legforgalmasabb kereszteződése, ahol hamarosan nemcsak átszervezik a forgalmat, de új sávokat is kialakítanak.