2022.10.25
A teljes tervezendő főpálya hossza 18,09 kilométer, melynek kiviteli terveit a TURA-Terv Mérnökiroda Kft. és a Pannonway Építő Kft. készítheti el.
2022.04.20
A NIF beruházásában az új útszakasz Szombathely északkeleti elkerülőjétől indul és Kőszegig, illetve az osztrák határig halad majd.
2022.03.27
A két város között részben új nyomvonalon jön létre közvetlen közúti kapcsolat, mintegy 30 kilométeren.
2022.01.07
A Hódút építi meg a Kecskemét mellett futó 5-ös főút M5-ös kapcsolatának közvetlen közeléből induló 32,3 kilométeres pályát, mely a Békéscsabáig vezető M44-es legnyugatibb és egyben utolsó része is.
2021.08.11
Az elkerülő három szakaszból tevődik össze, összesen közel 8 kilométeres új út épül Komárom-Esztergom megyében.
2021.02.04
A Duna Aszfalt és a Colas kivitelezésében Abony és Törökszentmiklós között közel 30 kilométeren dolgoznak.
2020.07.06
Az új útszakasz Szombathely északkeleti elkerülőjéhez csatlakozva egészen a Kőszeg-Centrum csomópontig tart majd.
2020.03.14
A fejlesztés keretében egy több mint 6 kilométer hosszú útszakasz épül meg 2x1 sávos új nyomvonalon a város elkerülőjeként.
2019.06.11
A négysávosodó gyorsforgalmi útnak ezúttal egy 30 kilométeres hajdú-bihari szakasza lépett egyet előre.
2022.09.09
Nyilvános a Tatabányát és Környét is tehermentesítő út végleges nyomvonala. Már készül a környezeti hatástanulmány, hamarosan pedig a környezetvédelmi engedélyezési eljárás is elkezdődhet.
2022.03.30
A Szentkirály és az M5-ös autópálya közötti 32,2 kilométeres szakaszt a Hódút Kft. kivitelezi.
2022.01.17
A tervek szerint a 77-es főutat hozzávetőleg 16 kilométer hosszan alakítják négysávossá a Veszprém − Nagyvázsony szakaszon.
2021.08.16
A kétszer egy sávos út az Etyek keleti térségét köti össze Herceghalommal. Az elkerülő Dávidmajor településrészt is érintve, szinte légvonalban egyenesen csatlakozna az 1. sz főúthoz.
2021.05.14
A közbeszerzés nyerteseinek egy 5 kilométer hosszú, kétsávos utat kell előkészíteniük, mely új nyomvonalon készül majd el.
2020.09.04
Nem csupán az M4-es nyert egy közel 30 kilométeres szakaszt: az M3-astól teljessé vált a gyorsforgalmi kapcsolat Debrecenen keresztül a Nagyvárad közeli magyar-román határig.
2020.03.26
Teljessé válik a város nyugati határában futó összekötő út, tehermentesül a Vezér utca és a Böszörményi út egy nagy gyár teherforgalmától.
2019.06.25
Az összesen mintegy 100 kilométeres, 2x2 sávos út Kecskemétet köti majd össze Dunavecsén és Dunaújvároson át az M7-es autópályával.
2017.07.24
A közel 40 kilométeres gyorsforgalmi utat úgy tervezik meg, hogy később autópályává fejleszthető legyen.