2022.07.06
A MÁV FKG négy új gépet vásárolt, az ágyazatrostálót most vetették be először.
2021.10.28
A Swietelsky Vasúttechnika Kft. nagygépei segítik a fővárosi agglomeráció legnagyobb forgalmú vasúti pályájának átépítését. Fotósaink a helyszínen jártak, és megörökítették a gépeket munka közben.
2021.09.14
A MÁV FKG új gépeinek köszönhetően csökkenthető a vasúti pálya karbantartására fordított idő, gyorsabb ütemben szüntethetik meg a sebességkorlátozásokat.
2020.06.08
A fejlesztés több mint 1500 négyzetméternyi területet érint, amely során új pénztári és ügyfélszolgálati helyeket alakítanak ki, valamint várakozási tér és gyereksarok is várja majd az utazókat.
2016.09.21
A mintegy félmilliárd forintos ágyazatrendező gép a most készülő vágányszabályozó gépekkel gépláncot alkotva jövő májustól gyorsítja fel a felújításokat.
2022.06.16
A vonal korszerűsítésén a MÁV FKG megbízásából a Swietelsky Vasúttechnika Kft. gépparkja is dolgozott.
2021.10.08
Novemberre befejeződnek a munkálatok, megszűnik a napközbeni vágányzár, újra sebességkorlátozások nélkül járnak majd a vonatok Üllő és Monor között.
2020.07.14
A görög Athén-Píreusz kikötő felől Európába tartó kínai áruk fő útvonalának szánt pálya magyarországi része 152 kilométer hosszú.
2016.12.10
A MÁV a közel 24 kilométeres vonalszakaszt 9,7 milliárd forintból korszerűsítette, így a pályán visszaáll az eredetileg engedélyezett, óránkénti 100 kilométeres sebesség.
2016.06.20
Eddig 18 kilométeren újult meg a pálya, idén további 12 kilométerre kerül sor. A munkálatok befejezése után a vonatok sebessége a jelenlegi 80-ról 100km/h-ra emelkedik.