2023.09.29
Repülőtér megközelítését, egykori TSZ-ek csőhálózatainak feltárását, és nem szabványos méretű műtárgyak megtervezését is meg kellett oldania a mérnököknek.
2023.08.31
A műszaki átadás-átvétel a jogszabályi előírások szerint 30 napig tart, a 36 kilométeres útfejlesztés a Duna Aszfalt és a Soltút generálkivitelezésében valósult meg.
2023.07.20
A 83-as út látványos projektjén folyamatosan építik be a Durisol zajvédő elemeket.
2023.06.20
A befejező munkálatokat végzik a Duna Aszfalt és a Soltút generálkivitelezésében kétszer kétsávossá bővülő főúton.
2023.03.01
A mintegy 36 kilométernyi új 2x2 sávos út a Duna Aszfalt és a Soltút fővállalkozásában valósul meg, emellett többek között az EuroAszfalt és a Colas is szerepet kapott alvállalkozóként.
2022.12.14
A NIF beruházásában, a Soltút és a Duna Aszfalt generálkivitelezésével épülő útról, az előbbi alvállalkozója, a Colas készített videót.
2022.10.20
A NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában a Duna Aszfalt és a Soltút generálkivitelezésében kétszer kétsávossá bővül a 83-as főút.
2021.12.20
A NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában a Duna Aszfalt és a Soltút generálkivitelezésében épül meg 36 kilométernyi új pálya.
2021.08.09
A hallgatók az M44-es Tiszán épülő különleges ekhósszekér alakú hídjához és a Pápát a gyorsforgalmi úthálózatba bekötő 83-as út építkezésére is ellátogattak, az estéket pedig sör- és borkóstolók zárták.
2020.10.15
Új nyomvonalon épül meg a 83-as gyorsforgalmi út Győr és Pápa között a Duna Aszfalt és a Soltút kivitelezésében.
2020.05.05
Az összesen mintegy 36 kilométer hosszú szakaszt a Duna Aszfalt és a Soltút valósítja meg, ezen kívül egy repülőtéri bekötőút és számos különszintű csomópont is épül a beruházásban.
2018.08.11
A 83-as főút és az M1-es autópálya találkozását négysávosítással és új körforgalmakkal fejlesztette a Strabag. A következő ütemben a főút egészen Pápáig négy sávot kap.
2017.12.22
Győr egyik legveszélyesebb csomópontját tették biztonságosabbá, a 83-as út és az M1-es autópálya találkozásánál körforgalmakat alakítottak ki.
2017.08.26
Az M1-es autópálya és a 83-as főút találkozásánál a forgalom mértéke már meghaladja az út kapacitását, ezért a Strabag a főúton négysávosra bővít és új csomópontok kialakítását végzi el.
2023.09.19
A Pápa határát keletről érintő új elkerülő a 8315-es és 832-es utakat köti majd össze, ezzel a várost övező gyűrű újabb fontos szakasza épülhet meg.
2023.07.24
A Pureco által beszállított résfolyókatípust a legnagyobb terhelésnek kitett felületeken alkalmazzák.
2023.07.12
Az Építési és Közlekedési Minisztérium projektjéről ezúttal a videósaink segítségével számolunk be, akik a Pápa és Tét közötti 18,4 kilométeres szakaszon forgattak.
2023.05.16
A 83-as út fejlesztését kiszolgáló keverőtelepen a tavalyi 125 ezer tonna után idén 110 ezer tonna lehet a termelés.
2023.01.31
A téli leállásig az alapréteg aszfaltozása 100 százalékban elkészült a Duna Aszfalt és a Soltút generálkivitelezésével zajló beruházásban, amelyben az útépítés szünetelése ellenére sem álltak le teljesen a munkálatok.
2022.10.24
Már az aszfaltozás zajlik a Duna Aszfalt és a Soltút konzorciuma által kivitelezett beruházásban Pápa és Győr között.
2022.09.06
A NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában a Duna Aszfalt és a Soltút generálkivitelezésében épül meg 36 kilométernyi új pálya.
2021.11.25
23 híd cölöpözésén dolgoznak Pápa gyorsforgalmi kapcsolatán. A fejlesztés a Soltút és a Duna Aszfalt fővállalkozásával és az Euroaszfalt munkájával valósul meg.
2021.04.12
A dunántúli projekt egy balesetveszélyes és rossz nyomvonalvezetésű utat vált ki, ugyanakkor a pápai repülőtér is gyorsforgalmi kapcsolatot nyer.
2020.08.10
A fejlesztés keretében egy 36 kilométer hosszú, új nyomvonalú út épül meg, amely bekapcsolja az infrastruktúrába a szakasz mentén lévő kistelepüléseket is. A kivitelezést két szakaszban a Duna Aszfalt és a Soltút végzi.
2018.10.21
A 83-as főút összesen 36 kilométeren négysávosodik, emellett bővül a pápai mérnökségi telep, és megépül egy reptéri bekötőút.
2018.04.26
A 36 kilométeres szakaszon hat különszintű csomópont és két turbókörforgalom épül.
2017.10.26
A beruházás első ütemét Győr területén kivitelezi a Strabag, jelentősen csökkentve a balesetveszélyt. A két város közt 36 kilométeren új nyomvonalat kap, így elkerüli a településeket a 83-as főút.
2017.08.14
Először egy rövid, de igen balesetveszélyes szakasz kétszer kétsávossá bővítése indul a Strabag kivitelezésében.