2016.10.16
A Duna Aszfalt, a Penta és a Swietelsky nyerte el a többek közt út-, járda- és bicikliútépítést, útfelújítást, közműépítést tartalmazó közbeszerzést.
2016.08.20
880 millió forintos beruházással bővítik a tavaly átadott szekszárdi ivóvízbázist, amely a környező pusztákat is ellátja majd ivóvízzel.
2016.07.05
A Duna Aszfalt a Bartina utcában folytatja a munkát Szekszárdon. A városban összesen hárommilliárd forintot költenek infrastruktúra-fejlesztésre a Modern Városok Program keretében.
2016.06.01
A Debrecentől a román határ felé bővülő autópálya újabb 20 kilométeres szakasza 46,9 milliárd forintos beruházással készül el.
2016.05.17
A Duna Aszfalt és a Ferrobeton folytatja a szalagkorlátokat lecserélő beton terelőfalak elhelyezését. Az M7-esen és M5-ösön is zajló beruházás célja a biztonság növelése és a költségek csökkentése.
2016.04.13
Közel kétmilliárd forintból újult meg Székkutas szennyvízkezelő rendszere . Az évek óta tartó fejlesztéseknek köszönhetően hamarosan minden kétezer lakosúnál nagyobb település ivóvízellátása és a szennyvízkezelése biztosítva lesz.
2016.02.25
Mintegy 250 millió forinttal olcsóbban építi meg a Duna Aszfalt Kft. az M0-as déli szektorának zajárnyékoló falait, miután elnyerte a NIF által kiírt közbeszerzést. A projekt az első lépése a 8,5 km-es szakasz burkolatcseréjének, az aszfaltot nagyobb teherbírású és tartósabb beton váltja. A nyugati országokban népszerű megoldást évtizedekre száműzték a magyar utakról, most újra terjedőben van.
2016.02.12
A Duna Aszfalt már 2012 óta képes az úgynevezett alacsony energiatartalmú aszfalt előállítására, a környezetbarát megoldás magyarországi elterjedése azonban még várat magára. A LEA (Low Energy Asphalts) technológiájáról a cég innovációs főmérnöke, Lehel Zoltán írt részletes tanulmányt, amiből – azon túl, hogy az aszfaltozás alapjaiba is belelátunk - kiderül: az eljárással 50 százalékkal csökken az aszfaltgyártás energiafelhasználása, legalább ennyivel a szénmonoxid-kibocsájtás, ugyanakkor nő a szállításra, megmunkálásra fordítható idő.
2015.12.04
Miután 2015-re a korábbi mélyépítési piac vezetője, a szakmai szempontból sok esetben anakronisztikus működést produkáló KÖZGÉP Zrt. végkép elveszítette a valósághoz fűződő kapcsolatát, így a mindvégig szakmailag elismert Duna Csoport vehette át a hazai mélyépítési ágazatban a piacvezetői státuszt.
2015.11.30
A Duna Aszfalt Kft. kivitelezésében lezárult az új szekszárdi ivóvízbázis kiépítése. A 35 ezres város eddigi vízbázisát egy évtizedekkel korábbi ipari szennyezés miatt kellett lecserélni. Az új bázishoz nyolc parti szűrésű kutat fúrtak a Duna-parton, és új tisztítómű is épült a hároméves projekt keretében.
2015.11.25
A Duna Aszfalt Kft. kivitelezésében elkészült Debrecenben a Piac utca forgalmát csökkentő nyugati kiskörút második üteme, mely az Arany János utcát az Erzsébet utcával köti össze. Borsos József egykori főépítész 80 évvel ezelőtti álmai válnak valóra azzal, hogy megépül a nyugati elkerülő.
2015.11.20
2015.10.28
Átadták a Nyíregyházát nyugatról elkerülő út második szakaszát, mely 4,5 kilométeren köti össze 2x1 sávon a Kálmánházi utat a 36-os számú úttal. A szakasz a személyautóknak ingyenes, a megengedett sebesség 90 km/h. Az új 3,3 milliárd forintos uniós forrásból megépített út lehetővé teszi, hogy a Tiszavasvári útról közvetlenül elérhessék az autópályát. 5,4 kilométeren szerviz utakat építettek az út melletti ingatlanok elérésének segítéséhez, 3 csomópont alakítottak ki a szakaszon, ebből kettő körforgalom.
2015.10.15
Az 53. sz. főút 11,5 tonnás burkolatmegerősítésével és szélesítésével biztonságosabbá vált az autósok és nehézgépjárművek közlekedése az országhatártól az 55. sz. főútig. Tasó László közlekedéspolitikáért felelős államtitkár elmondta: az elmúlt években országszerte közel 850 kilométeren mentek végbe hasonló beruházások. A teljes hossz több mint tizedén, 95 kilométeren elvégzett munkálatok Bács-Kiskun megye útjainak állapotát javították.
2015.09.28
Kánonban fanyalog a hazai sajtó azon az autósok életét átmenetlileg valóban megkesererítő beruházásokon, amelyek az autópályák fővárosi bevezető szakaszain pár héten át dugókat okoznak. Pedig a közlekedésbiztonság növelése egy hívó szó szerte Európában, ha az autópályákról esik szó, Magyarország pedig a 2007-13-as európai pénzügyi ciklusban autópályaépítésre elnyerhető 2500 milliárd forint nagyságú összegből jelenleg mintegy 12 milliárd forintból valósít meg valóban a közlekedés biztonságát növelő beruházásokat.
2016.09.09
Szeptember 15-ig fejezi be a Duna Aszfalt Kft. a hatvani kerékpárút javítását - írta az MTI-nek pénteken eljutott közleményében a tiszakécskei székhelyű mélyépítő cég innovációs főmérnöke és szóvivője.
2016.07.06
Autópályás kapcsolatot nyer a debreceni reptér és az ipari park, legkésőbb 2019-ben Nagyváradtól Krakkóig pályán lehet közlekedni.
2016.06.16
A város közgyűlése további fejlesztésekhez indít be pályázatokat.
2016.05.27
Az akusztikai követelményekhez igazodva 3-5 méter magas új zajárnyékoló falak épülnek az M0-ás déli szakaszán Érd térségében.
2016.05.05
Mit tehet egy 600 főt alkalmazó cégcsoport, amikor egyik évről a másikra százmilliárdos nagyságrendről tízmilliárdos nagyságrendre zsugorodik az árbevétele? Az építőipartól nem szokatlan az idei év elején látott zuhanás, így a hazai mélyépítésben piacvezető Duna Aszfaltnak van rutinja a helyzet kezeléséhez. A céget a hétfőn közzé tett tájékoztatója kapcsán kereste meg a magyarepitok.hu.
2016.03.30
A hazai mélyépítés meghatározó cége a pénzügyi stabilitásának és megbízhatóságának köszönhetően újra eljutott a Bisnode AAA tanúsítványig, amivel Magyarországon a vállalatoknak kevesebb, mint 1 százaléka rendelkezik.
2016.02.15
A technológia évek óta adott hozzá, a Duna Aszfalt már 2009-ben behozta az országba a LEA (Low Energy Asphalt) licencét, és két keverőtelepén is képes az előállítására. Tavalyelőtt a megfelelő jogi háttér is megszületett az energiafelhasználást és a széndioxid kibocsájtást is felére csökkentő, jobban szállítható és az egészséget is kímélő aszfalthoz. Hogy miért nem épülnek ilyen magyar utak, arról Lehel Zoltánnal, a Duna Aszfalt innovációs főmérnökével beszélgettünk.
2016.02.01
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. által útjavításokra kiírt meghívásos közbeszerzést 13 cég nyerte, összesen nettó 51,9 milliárd forint értékű beruházásokat hajthatnak végre Magyarország hat régiójában.
2015.12.03
2015.11.26
2015.11.21
Befejeződött a 47-es út Algyő és Szeged közötti, 7 kilométeres szakaszának felújítása, a nettó 7,8 milliárd forintból megvalósult beruházást pénteken adták át.
2015.11.13
Vannak országok, ahol már törvény írja elő a gumiabroncsok újrahasznosításával előállított aszfalt használatát az útburkoláshoz. A gumimodifikált aszfaltot Magyarországon először a Duna Aszfalt Kft alkalmazta egy 8 km-es útszakasz megépítésekor, a tapasztalatok komoly előnyöket mutatnak a hagyományos eljáráshoz képest: magasabb ellenállás a deformációval és a repedésekkel szemben, tartósság, alacsonyabb zajszint és jobb vízelvezetés. A gumibitumenben rejlő lehetőségekről és a bevezetéséhez szükséges háttérről Lehel Zoltán, a Duna Aszfalt innovációs főmérnöke készített elemzést.
2015.10.21
Befejeződött a Békés megyei Sarkad város történetének legnagyobb beruházása, csaknem kétmilliárd forintból megvalósult a szennyvízelvezetési és -tisztítási projekt - mondta Mokán István (Fidesz) polgármester kedden, a fejlesztés záró rendezvényén.
2015.10.11
- kezdte ezzel a köszöntőjét Lázár János a Miniszterelnökséget vezető miniszter a térség parlamenti képviselője 2015. október 10-én szombaton a Sóshali olvasókörnél rendezett avatási ünnepséget, amit a 47-es út Hódmezővásárhely-Orosháza közötti szakaszának az átadása alkalmából rendeztek.
2015.09.26
Elkészült a 47-es számú főút 34,4 kilométeres, Békés megyei szakaszának felújítása, a csütörtökön átadott beruházás nettó 8,9 milliárd forintba került, 85 százalékát uniós, 15 százalékát pedig hazai forrásból biztosították.