2021.12.01
Debrecen belterületén 1850 méter hosszan a meglévő 2x1 sávos szakaszt 2x2 sávra bővíti a Debreceni Mélyépítő Kft., a KE-VÍZ 21 Építőipari Zrt. és a Zemplénkő Kft.
2021.11.28
A fejlesztés az Innovációs és Technológiai Minisztérium megbízásából, a NIF Zrt. beruházásában, a DÉLÚT Építő és Bányászati Kft. kivitelezésében valósul meg.
2021.11.25
23 híd cölöpözésén dolgoznak Pápa gyorsforgalmi kapcsolatán. A fejlesztés a Soltút és a Duna Aszfalt fővállalkozásával és az Euroaszfalt munkájával valósul meg.
2021.11.24
A Fürjesi út mintegy nettó ötmilliárd forintért épült meg a megyeszékhely határában.
2021.11.23
Az összegből a város közigazgatási területén a kerékpárút megépítése mellett kialakítanak egy körforgalmat is.
2021.11.19
A több mint 7 kilométert érintő projektben a 441-es főútnak egy jelentős kecskeméti szakasza négysávosra bővül.
2021.11.17
A kivitelező Colas Út Zrt. szakemberei az útpálya korszerűsítése mellett számos más fejlesztést is elvégeztek.
2021.11.14
Gyorsforgalmi kapcsolatot nyer a Jászság fővárosa, a Via Futura Kft. tervezi a projektet.
2021.11.12
Az A-Híd jelentősen előre haladt a munkákkal, a biztonságosabb kerékpáros és gyalogos közlekedést lehetővé tevő aluljárót mutatták be.
2021.11.09
A projekt célja elősegíteni a környék környezetbarát közlekedését, továbbá a balesetek megelőzése, így a két település között most már biciklivel is biztonságosan lehet közlekedni.
2021.11.05
A HE-DO Kft. kivitelezésében a 37-es és a 38-as főút kereszteződése épült át körforgalommá, ugyanakkor egy vegyes rendeltetésű út is létre jön.
2021.11.02
A Strabag munkájával megújult közel 2 kilométeres útszakaszon nő a forgalombiztonság, javul az út szolgáltatási színvonala, és az utazási időben is csökkenés lesz tapasztalható.
2021.10.31
Mányon dolgozik a Soltút, decemberre végez az útfelújítással.
2021.10.27
Magyarország harmadik leghosszabb alagútját építi a Dömper Kft., a Subterra-Raab Kft. és a Pannon-Doprastav Kft. alkotta SDD Konzorcium Sopronban. A bal járat fejtési munkái már meghaladták a 450 métert.
2021.10.25
Új híd és több körforgalom is épül a projekt során.
2021.11.30
A két részre bontott projekt egyik felét a Strabag Építő Kft. nyerte, a másikat pedig a Dömper Kft. által vezetett konzorcium.
2021.11.26
A BKK beruházásában a Penta Általános Építőipari Kft. építkezett a fővárosi XV. kerületben.
2021.11.25
Már idén év végén a NIF Zrt. és a DS Konzorcium teljeskörűen forgalomba helyezi az M85-ös autóút Balfi csomópont és Fertőrákos csomópont közötti szakaszát.
2021.11.23
Sikeresen lezajlott a NIF Zrt. beruházásában és a Duna Aszfalt Zrt. generálkivitelezésével megvalósuló Szapáry-híd próbaterhelése.
2021.11.22
A kerékpáros útvonal fejlesztése a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában valósult meg. A kivitelezést a Colas Út Építőipari Zrt. végezte.
2021.11.17
A STRABAG végezte el a közel 4,4 kilométeres útszakasz felújítását a Nagykunságban, Tiszaszentimre térségében.
2021.11.16
Az M1-es autópálya meglévő pihenőhelyéből indul majd az új nyomvonalon kiépülő kétsávos út.
2021.11.13
Rövid időn belül a Tisza felett kettő, a Duna felett egy új hidat avatnak fel a Duna Aszfalt generálkivitelezésében zajló projektekben.
2021.11.10
Kihirdették az összesen 55 kilométeres kerékpárút tervezőit, amely javarészt újépítésű szakaszokkal valósul meg.
2021.11.09
A jövőbeli beruházásban két út épül majd meg új nyomvonalon, ezek előkészítése lesz a nyertes feladata.
2021.11.04
A 3. számú főút irányába, új nyomvonalon körülbelül 1,6 kilométeres útszakasz épül meg.
2021.11.01
A fejlesztési munkálatokat közel félmilliárd forintos beruházás keretében, a SZABADICS Építőipari Zrt. és a Horváth-Ép Közmű- Út- és Mélyépítő Kft. konzorciuma végzi el.
2021.10.27
A hazai tulajdonú kivitelezők aránya mára elérte az 50 százalékot a magyar útépítésben - de még messze vagyunk a franciáktól, a németektől és az osztrákoktól.
2021.10.26
A közel 57 kilométeres új út három szakaszban épült ki az M30-ason, Magyarország készült el a leghamarabb a Via Carpathia ráeső részével.
2021.10.21
A Duna Aszfalt kivitelezésében elkészült 19,4 kilométer hosszú, Körmendtől Vasszentmihályig tartó második szakasz átadásával már a teljes – a magyar-osztrák határ előtti rész kivételével – 27,2 kilométeres autóúton lehet közlekedni.