2023.06.09
A Kistokajba vezető szakaszon a Colas dolgozott.
2023.05.31
Iparvágányok és saját célú vasúti pályahálózatok engedélyezési eljárásaiban is közreműködik a RailCert Hungary Kft.
2023.05.17
Az 5124-es út a Duna nyugati partján új nyomvonalon jött létre, a Paks és Kalocsa között épülő főútra merőleges irányban fut.
2023.05.04
Most induló sorozatunkban a fenti kérdésre keressük a választ a multinacionális építőipari cégek vezetőit megszólaltatva. Elsőként a hazai vasútépítés egyik meghatározó vállalatánál jártunk: Vingelmann Szabolcs egyik legfőbb üzenete az volt, hogy a SWIETELSKY Vasúttechnikát ők maguk is magyar cégnek tartják. Ugyanakkor a multik szemszögéből nézve jóval élesebben látja a magyar építőipar hiányosságait, amelyekre viszont pont az európai szintű cégeknél rendelkezésre álló tudás hozhatja a megoldásokat.
2023.04.29
A magyar vállalat a közelmúltban a főváros egyik legfrekventáltabb pontján hajtott végre fontos infrastrukturális fejlesztést, jelenleg pedig az ország egyik legnagyobb beruházásához kapcsolódva dolgozik.
2023.04.24
A 26-os Miskolc-Bánréve főút és a 2606-os Kazincbarcika-Múcsony összekötő út csomópontját építik át.
2023.04.17
A 4252-es út felújítása sok ezer tonnányi mezőgazdasági termény szállítását is megkönnyíti, ugyanakkor a legnagyobb lélekszámú zsáktelepülés számára is jelentős előrelépést hoz.
2023.03.22
Ha tovább csökken a kereslet, félő, hogy újra felerősödik a szakemberek kivándorlása, a munkadíjak már európai szinten vannak, kétharmaduk mégis további áremelést tervez idén.
2023.02.27
A projekt a Penta Kft. kivitelezésével valósulhatott meg.
2023.02.16
Az érintett települések között van Hédervár, Tét, Fertőszéplak, Rábcakapi és Töltéstava is.
2023.02.08
A beruházás célja a közlekedésbiztonság fokozása, a forgalmi dugók megszüntetése, valamint a belterületi úthálózat minőségi fejlesztése.
2023.01.31
A téli leállásig az alapréteg aszfaltozása 100 százalékban elkészült a Duna Aszfalt és a Soltút generálkivitelezésével zajló beruházásban, amelyben az útépítés szünetelése ellenére sem álltak le teljesen a munkálatok.
2023.01.11
A SWIETELSKY Magyarország Kft. munkájával elkészült a település belvárosának tehermentesítését szolgáló, csaknem hét kilométer hosszú bétai elkerülő út Komlón.
2022.12.20
A balatonfüredi és a litéri csomópontok között több ütemben épült meg a 7,5 kilométeres útszakasz a STRABAG Építő Kft. munkájával.
2022.12.16
A Ke-Víz 21 Zrt. generálkivitelezőként dolgozik a jégkorszak projekten, melynek első részét 2023 tavaszán adják át.
2023.06.05
A választott bíróságok által hozott döntéseket eddig csak kivételes esetben lehetett érvényteleníteni, a törvény módosítása új lehetőségeket nyit meg.
2023.05.26
A vállalat fontosnak tartja, hogy az ágazat képviselői megfelelő lépéseket tegyenek a mai kor kihívásaira, ezáltal a vasút fokozni tudja versenyképességét a közlekedési szektorban.
2023.05.15
A Közgép kivitelezésében épülő 4,6 kilométeres négysávos szakaszon elkészült a beton burkolatalap; az M44-eshez kapcsolódva megújuló 4622-es és 4623-as utakon pedig már a kopóréteg aszfaltozása zajlik.
2023.05.04
A Nógrádban is gyakran dolgozó útépítő munkájával hidat is modernizálnak.
2023.04.28
Budapest közösségi közlekedésének jövője múlhat a projekten, számos fejlesztés épül rá.
2023.04.19
Évente 60 ezer kamionnyi tranzitárut rakodhatnak át vasútra, érdemben csökkentve ezáltal a környezetterhelést.
2023.03.29
Kerecsenyi Rudolf azon kevesek közé tartozik az országban, aki a metró és a HÉV felújítása során speciális tudást szerzett a vasútépítésben a biztosítóberendezési és távközlési munkák terén. A SWIETELSKY Vasúttechnika Kft. villamosmérnöke a legnagyobb alázattal áll a kihívások elé és öröm számára, ha van megoldandó feladat – pedig az mindig van. Interjúnkból kiderül, hogy a Gödöllő – Hatvan vonal vasúti és HÉV kapcsolatát az országban egyedülálló megoldással valósította meg munkatársaival.
2023.03.06
Bő másfél évvel ezelőtt, rendkívül gyorsan változó piaci körülmények között lett a WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vállalkozási igazgatója Krivarics Ádám. A vezető 12 fős csapatával együtt felelős az immár több, mint 25 éves WEST HUNGÁRIA BAU Kft. számára az új munkalehetőségek megszerzéséért, vagyis azért, hogy hova vonuljanak fel az építők miután véget ért egy-egy beruházás – természetesen mind a kivitelező részlegekkel, mind pedig a vezetőség többi tagjával szorosan együttműködve.
2023.02.23
Már a tervezési folyamat végéhez közeledik a Főmterv a Szent Gellért tértől a Dombóvári útig kiépülő új villamosvonal projektjében, amelynek kihívásairól a vállalkozói projektvezető segítségével számolunk be.
2023.02.09
Az M85-ös gyorsforgalmi út épülő alagútjában a déli járatban már a végleges szerkezet betonozását végzi a Dömper, a Subterra-Raab és a Pannon-Doprastav konzorciuma.
2023.02.01
A budapesti vasúti szűk keresztmetszetek felszámolása összeurópai érdek is.
2023.01.15
A kilenc magyarországi és huszonnégy külföldi gyárral termelő cég európai szinten is meghatározó szereplője az előregyártott építőipari termékek piacának. A vállalat számára az elmúlt időszakban még inkább kulcsszó lett a gazdaságos és energiatakarékos működés.
2022.12.28
Hosszú évekig a megrendelői oldalról segítette az építőipari projekteket, hogy aztán a kivitelezésbe átlépve nagyon gyorsan érjen el jelentős eredményeket. A LATEREX Építő Zrt. mérnöke évekkel az átadás után is azonnal tud válaszolni, ha az épület legapróbb részletéről kérdezik, legfőbb hajtóereje a szakma szeretete, és legfontosabb alapértéknek a türelmet tartja.
2022.12.19
A Colas munkájával megvalósuló fejlesztésben egyrészt bővül, másrészt megújul a két alföldi várost összekötő 441-es.
2022.12.14
A NIF beruházásában, a Soltút és a Duna Aszfalt generálkivitelezésével épülő útról, az előbbi alvállalkozója, a Colas készített videót.