2021.08.11
Az M3-as metró alagút- és vágányrendszerének Nagyvárad tér és Kőbánya-Kispest közötti szakasza a Swietelsky Vasúttechnika Kft. munkájával újult meg. Összefoglalónkban visszatekintünk az elvégzett feladatokra, és bemutatjuk a projekt legnagyobb kihívásait.
2021.07.27
A hazai és uniós forrásokból fedezett fejlesztési csomag elsősorban a Dunántúlt érinti.
2021.07.14
Új turbókörforgalmat is kap a város a Strabag kivitelezésével.
2021.07.13
A Strabag és a Duna Aszfalt munkájával épül az M6-os országhatárig tartó szakasza.
2021.07.06
A Gödöllő és Hatvan közötti vasúti vonalszakasz pályaépítését a Swietelsky Vasúttechnika végzi, a három éve tartó munkálatokban 27 kilométeres pályát építenek át, és korszerűsítik a felsővezeték hálózatot is.
2021.07.01
A Strabag kivitelezésében zajló beruházásban a veszprémi elkerülő dugókat okozó kereszteződéseiben különszintű csomópontokat alakítanak ki.
2021.06.24
Megújult a 46334-es jelű Tiszaföldvár-Homok vasútállomáshoz vezető út Tiszaföldvár belterületén levő 2,7 kilométeres teljes szakasza.
2021.06.22
A 47-es főúton a hosszúpályi leágazásnál nemrég létrejött körforgalomból kiindulva a Strabag építi ki az ipari övezet bekötőútját.
2021.06.09
Az STR Mély- és Magasépítő Kft. munkájával készülő új szakasz Komárom nyugati, Áccsal közös közigazgatási határától indul, a Fenyves utcától.
2021.06.04
Engedélyezés terv készülhet a magyar határig összesen több mint 16 kilométernyi vasúti sínre és 2,1 kilométernyi villamospályára.
2021.06.02
A szakasz jelentősebb része HE-DO és a Soltút munkájával épül meg új nyomvonalon, mintegy 10,6 kilométer hosszan. A projekt másik részében egy kapcsolódó útvonalon a Strabag dolgozik többek között egy jelentős nyomvonalkorrekción.
2021.05.31
A NIF megbízásából a Strabag, a Colas, valamint a Duna Aszfalt is dolgozik a Miskolctól észak felé vezető 2x2 sávos pályán.
2021.05.28
A beruházás során több mint 34 ezer négyzetméter átlátszatlan zajvédő panel gyártására és beépítésére került sor, melynek nagy előnye a gondozásmentes üzemeltethetőség.
2021.05.25
A vasútvonal felett átívelő kétsávos felüljáró által számottevően csökkenni fog a reggeli és délutáni forgalmi csúcsokban a várakozási idő.
2021.05.19
Az új átkelő 40 kilométeres kerülőt szüntet meg, a kivitelezést a magyar oldalon a Strabag végzi el.
2021.08.08
Hetente 60-80 vagon fordul meg a cég Kőér utcai telephelyén.
2021.07.20
A közel 2 milliárd forint értékű építkezés 2022 elején készül majd el.
2021.07.13
A NIF keresi a mérnöki tervezőt mintegy 9,5 kilométernyi gyorsforgalmi út és egy drégelypalánki pihenőhely engedélyes dokumentációjának elkészítésére.
2021.07.12
A projekt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) beruházásában és a Strabag-csoporthoz tartozó STR Mély- és Magasépítő Kft. kivitelezésében valósul meg.
2021.07.06
A STRABAG munkájával épül a Székesfehérvárt délről elkerülő út.
2021.06.29
A HE-DO, a Soltút és a Strabag kivitelezésében zajló beruházást a 26-os főút elmúlt években tapasztalt jelentős forgalomnövekedése tette szükségessé.
2021.06.22
Tovább dolgozik a Swietelsky Vasúttechnika az M3-as metró felújításán. A cég élére az év elején új ügyvezetők kerültek. Mindketten igen tapasztalt szakemberek, dolgoztak már számos építőipari beruházáson, de mindkettőjüknek a vasút jelenti a szakma csúcsát. Vadkerti-Tóth Tihamérral és Vingelmann Szabolccsal, a Swietelsky Vasúttechnika Kft. ügyvezetőivel beszélgettünk a kinevezésük óta eltelt fél év munkájáról, és arról, hogy mit szeretnének elérni a több mint 360 főt foglalkoztató cég élén. Mindemellett megkérdeztük őket az M3-as metró építkezéséről is az aktuális sajtóhírek kapcsán.
2021.06.15
A Duna Aszfalt dolgozik a 3,14 kilométeres, híddal megépülő 2x2 sávos szakaszon.
2021.06.08
A beruházásnak köszönhetően nemcsak a tér felszíne, hanem az aluljáró felső födémszigetelése és a fölötte lévő útpálya is megújul.
2021.06.04
A megvalósult fejlesztéssel a túlterhelt Házgyári út, illetve a belvárosi útszakaszok tehermentesítése is megtörtént.
2021.05.31
A Swietelsky Vasúttechnika Kft. munkájával újult meg az M3-as metró északi szakasza. Most visszatekintünk az elvégzett feladatokra, és bemutatjuk a projekt legnagyobb kihívásait.
2021.05.31
Az Almádi úti csomópontban a híd statikus és dinamikus próbaterhelését négy teherautóval végezték el.
2021.05.28
A Nyúl és Ménfőcsanak közötti összekötő út fejlesztésén túl a térségben több szakaszon is megújultak már mellékútvonalak a Magyar Közút beruházásában.
2021.05.20
Az új vonalat a BFK és a NIF felügyeletével a Főmterv tervei alapján az R-Kord kivitelezi.
2021.05.18
A fejlesztésre a Strabag tette a nyertes ajánlatot.