2021.06.22
Tovább dolgozik a Swietelsky Vasúttechnika az M3-as metró felújításán. A cég élére az év elején új ügyvezetők kerültek. Mindketten igen tapasztalt szakemberek, dolgoztak már számos építőipari beruházáson, de mindkettőjüknek a vasút jelenti a szakma csúcsát. Vadkerti-Tóth Tihamérral és Vingelmann Szabolccsal, a Swietelsky Vasúttechnika Kft. ügyvezetőivel beszélgettünk a kinevezésük óta eltelt fél év munkájáról, és arról, hogy mit szeretnének elérni a több mint 360 főt foglalkoztató cég élén. Mindemellett megkérdeztük őket az M3-as metró építkezéséről is az aktuális sajtóhírek kapcsán.
2021.06.19
A Kálvin téri állomás az észak-déli metróvonal legmélyebben fekvő állomása, a Deák Ferenc tér mellett az M3-as vonal másik fontos átszállási kapcsolata. Az állomás a SWIETELSKY Építő Kft. munkájával újul meg.
2021.05.31
A Swietelsky Vasúttechnika Kft. munkájával újult meg az M3-as metró északi szakasza. Most visszatekintünk az elvégzett feladatokra, és bemutatjuk a projekt legnagyobb kihívásait.
2021.05.30
A látványos ferdeliftek beépítését hamarosan több állomáson is megkezdheti a SWIETELSKY Építő Kft.
2021.05.19
A Swietelsky Vasúttechnika mintegy 150 eszközből álló gépparkkal rendelkezik, amely hazai nagy- és kisvasúti építkezéseken és felújításokon is bevethető.
2021.03.25
Az M3-as metrón középső szakaszának állomásairól rendszeresen tájékoztatunk a BKV Zrt. és a SWIETELSKY Építő Kft. szakembereinek segítségével. Most az óriásprojekt beruházójának projektigazgatója adott lapunknak interjút, új részletekre is rávilágítva.
2021.01.12
Ütemtervnek megfelelően halad a STRABAG, a Belfry, a Swietelsky Vasúttechnika és a Thales a 80a vasútvonal korszerűsítésével.
2021.01.08
Már keresi a Budapest Fejlesztési Központ a tervezőt a Liget autómentesítéséhez szükséges beruházásokhoz. A 3-as villamost pedig a Béke térig hosszabbítanák meg.
2020.12.04
A győztesek között szerepel számos nagynevű hazai építőipari vállalat munkája is.
2020.10.30
A jelentős fővárosi közlekedésfejlesztés folyamatos egyeztetések mellett, számos szakág összehangolt munkájával valósult meg.
2020.10.22
Az állomásokat és a vasúti részt is modernizálta a STRABAG és a Swietelsky Vasúttechnika, a teljes M3-as vonal megnyílt a közlekedők előtt.
2020.10.14
A GYSEV Fertőszentmiklós és az osztrák határ közötti pályáját mintegy 2,7 milliárd forintból modernizálták. Az átadón a következő évek látványos vasútfejlesztési terveiről is részletesen beszéltek.
2020.10.04
A részben a Strabag által felújított szakaszon folyamatban van az utasforgalmi épületek kivitelezése több településen, több helyen pedig már használhatóak a felüljárók.
2020.07.23
A Rákos-Gödöllő szakasz fejlesztése a Strabag Vasútépítő és a Belfry PE végzi, a szakaszon lévő felüljárót már szeptemberben átadják a forgalomnak.
2020.05.28
A Cinkotai útnál mostantól nem kell a vasúti sorompó miatt felgyűlt dugóknál várakozni az autósoknak.
2021.06.22
A Swietelsky Vasúttechnika 22 kilométernyi nagyvasúti pályát modernizált, hidakat újított fel és több állomásépületen is dolgozott.
2021.06.17
A Swietelsky Vasúttechnika Kft. munkájával újult meg a 30-as vasútvonal Lepsény − Balatonszentgyörgy szakasza, illetve a Fonyód – Kaposvár vasútvonal. A 2018-ban lezárult fejlesztésben közel 140 kilométer hosszú vasúti pályát korszerűsítettek.
2021.05.30
Tények a hármas metróról: amit eddig esetleg nem tudtál.
2021.05.25
A vasútvonal felett átívelő kétsávos felüljáró által számottevően csökkenni fog a reggeli és délutáni forgalmi csúcsokban a várakozási idő.
2021.03.31
A vasútvillamos projekt nem csupán egy meglévő infrastruktúra felújítását vagy egy új vonal létesítését jelentette, hanem egy hibrid rendszert kellett megterveznie a Főmterv, illetve az Utiber szakembereinek.
2021.01.20
A SWIETELSKY Építő Kft. munkájának köszönhetően az állomásokon néhány motívumtól eltekintve már semmi sem idézi az egykori látványvilágot.
2021.01.11
A különleges szállítmány december végén indult el Valenciából, és Franciaországon, Németországon és Ausztrián keresztül érkezett meg a szentesi járműbiztosítási telephelyre.
2020.12.21
A péceli és az isaszegi felüljáró megkapta az ideiglenes közúti forgalmi engedélyt, a gödöllői Köztársaság úti felüljáró pedig a gyalogos és kerékpáros forgalom számára is megnyílt. A nagyberuházáson a STRABAG, a Belfry és a Swietelsky Vasúttechnika dolgoznak.
2020.12.02
A Strabag és a Belfry kivitelezésében közel 4 kilométernyi villamospálya épült meg Hódmezővásárhelyen, mely közvetlen összeköttetést nyert az országos vasúthálózattal.
2020.10.27
A modern utastereken túl az állomás máskor a nyilvánosság elől elzárt részeibe is bepillantást lehet nyerni.
2020.10.17
Megújultak a megállók, valamint a vonali infrastruktúra: az állomásokon kívüli terek, a vágányok, a vasúti, a biztonsági, a szellőzőberendezések, a gépészeti rendszer és az utastájékoztatási elemek is.
2020.10.13
A résztvevő cégek kikapcsolódást, szakmai közösségépítést, valamint az egységet erősítő élményeket nyertek az Ikarus BSE sporttelepen.
2020.09.23
Egy hónapon belül zárul a Strabag, a Swietelsky Vaúttechnika és az PRO-M által kivitelezett projekt műszaki átadása; a próbafutások után birtokba veheti a közönség az öt megállót tartalmazó szakaszt.
2020.06.19
Többek között Kelenföldtől Balatonszentgyörgyig, Fonyódtól Kaposvárig megújultak vonalak és állomások, miközben jelenleg is folyik az északi parti szakasz villamosítása.
2020.04.07
A fejlesztés keretében a pályafelújítás mellett kilenc helyszínen átépítik a vasúti átjárókat is.