2022.04.15
A tavaly ősszel indult ösztöndíjprogram keretében a BME építőmérnök hallgatói bepillantást nyerhetnek a SWIETELSKY két magyarországi leányvállalatának működésébe, projektjeibe és emellett gyakorlati tapasztalatot is szerezhetnek az egyes beruházások helyszínein.
2022.04.08
Most először láthatók a 3K állomás látványtervei, amelyeken a ferdeliftek, a megújult mozgólépcsők és a látványos burkolatok is megjelennek. Az M3 középső szakaszának állomásait a SWIETELSKY Építő Kft. kivitelezi, a vágányépítési munkákat a Swietelsky Vasúttechnika Kft. végzi.
2022.04.07
Végzett a pályaépítési munkákkal a Nagyvárad tér és a Deák tér állomások között a Swietelsky Vasúttechnika.
2022.03.31
Egy lépéssel könnyebb lesz az M3-as metró felújítási munkálatainak kiszolgálása: a Swietelsky Vasúttechnika folytatja a vágányjavításokat a Kőér utcai járműtelepen.
2022.03.20
Az utazóközönség számára mérföldkőhöz érkezik az M3-as metró felújítása: három belvárosi állomást ad át a BKV Zrt. az utasforgalomnak.
2022.02.24
A Swietelsky Vasúttechnika speciális szerelőkocsival és több csapattal dolgozik az összetett fejlesztésen: csak vontatási kábelből mintegy 7,6 kilométert építettek be a belvárosi szakaszon.
2022.02.16
A 86 éve alapított SWIETELSKY csoport zászlóshajója lett a vasútépítési üzletág a külföldi piacokon. Az AG Bahnbau az ágazatban elért sikerét a fenntarthatóságra való törekvésének és a nagyméretű gépek fejlesztésének köszönheti.
2022.02.13
Új év, új munkafázis. Miután tavaly év végén befejezte a Nagyvárad tér és Deák tér közötti jobb vágány építését a Swietelsky Vasúttechnika Kft., idén az ütemtervnek megfelelően a bal vágány átépítésével folytatódnak a munkák.
2022.01.29
Gyermekkora óta vonzódik az autókhoz, az utakhoz – talán ez terelgette az építőmérnöki szakma felé a januári Hónap Mérnökét. Honti Krisztián a zöldmezős beruházásokat kedveli leginkább, azoknak is azt a pillanatát, amikor még a természetes tájon körbenéz és szemeivel látja már a megépített útvonalat.
2022.01.28
A Swietelsky Vasúttechnika Kft. celldömölki, acélszerkezeteket gyártó üzemében - az osztrák anyavállalat megbízásából - tavaly év végén készültek elemek a Stuttgart 21 projekthez.
2022.01.23
Az ütemtervnek megfelelően halad a feladatokkal a SWIETELSKY Építő Kft. a belvárosi metrószakasz három állomásán. Összefoglaljuk, mi minden készült el az elmúlt hetekben, hónapokban az M3-as metrófelújítás projektjének utolsó ütemében.
2022.01.03
Cikkeinkben folyamatosan nyomon követjük a BKV Kőér utcai telephelyén zajló metrófelújítással kapcsolatos munkálatokat. Nem hiába, hiszen nagyon is fontos átépítésekről van szó, amelyeket a Swietelsky Vasúttechnika Kft. végez.
2021.12.28
A Swietelsky Vasúttechnika munkatársai befejezték az egyik vágány átépítését a Nagyvárad tér és a Deák téri állomások között.
2021.12.20
Üzemeltet, szállít, javít, felülvizsgál. A Swietelsky Vasúttechnika Kft. cégen belül gyakorlatilag minden gépparkkal kapcsolatos feladatot saját hatáskörben végez.
2021.12.14
A Stuttgart 21 projekthez megrendelt elemeket mindössze 4 hét alatt gyártotta és szállította le a cég celldömölki acélgyártó üzeme.
2022.04.13
A Swietelsky Vasúttechnika egy Bécshez közeli vasúti szakaszon bizonyította szakértelmét az anyacég megbízásából.
2022.04.07
A NIF ezekben a projektekben kiválóan tudja hasznosítani, hogy egyetlen szervezetben egyesíti több szakág tevékenységét, illetve valamennyi szakterületen komoly referenciája és rutinos szakembergárdája van. Nyul Zoltán, beruházási vezérigazgató-helyettestől egy összesített helyzetjelentést is kaptunk az intermodális csomópontokról: kiderült, az országos program most kezd igazán izgalmassá válni.
2022.04.05
Balatonaligától Balatonfenyvesig dolgozhatnak majd a kivitelezők a NIF megbízásából.
2022.03.29
A hamarosan induló Csepeli Szabadkikötő fejlesztése és nyugat-európai munkák kötik le mostanában a Swietelsky Vasúttechnika szabad kapacitásait, amíg el nem indulnak a további magyarországi projektek.
2022.03.08
Aligha tartana ugyanitt az európai vasútépítés a SWIETELSKY csoport nélkül. Az osztrák építőipari vállalat dinamikusan fejlődő vasútépítési üzletága a legmodernebb gépparkkal rendelkezik: a cég az óriási járművek fejlesztésével és használatával tudta forradalmasítani a vasútépítést a hatékonyság és a munkabiztonság terén.
2022.02.18
Az M3-as belvárosi állomásainak felújítását és ferdeliftekkel bővítését a SWIETELSKY generálkivitelezésében végzik el: májusban három állomást is átadnak és használatba lehet venni az egyedi felvonókat.
2022.02.14
Egyedülálló videóban mutatjuk meg a Swietelsky Vasúttechnika osztrák anyavállalatának fischamendi telephelyét, műhelyeit.
2022.01.31
Több száz, a legmodernebbek közé tartozó vasúti nagygép javítását, karbantartását végzi a Swietelsky Vasúttechnika Kft. anyavállalata, a Swietelsky AG Bahnbau Ausztriában. Stábunk bepillanthatott a fischamendi telephely működésébe, melyről most először mutatunk be fotógalériát.
2022.01.28
Az M3-as metró belvárosi szakaszán jó tempóban zajlik a munka: a szellőzőrendszer megújulásának a felszín közeli aspektusát mutatjuk be aktuális cikkünkben és a ventilátorok képességeiről is új információkat szereztünk.
2022.01.26
Teljes erőforrásával segíti a Swietelsky Vasúttechnika a hármas metró Kőbánya-Kispest végállomásánál keletkezett károk helyreállítását.
2022.01.12
A Swietelsky Vasúttechnika Kft. celldömölki gazdasági feladataihoz - munkatársat keres gazdasági koordinátor munkakörbe.
2021.12.29
Magasnyomású vízköddel oltó berendezéssel, világítótestekkel és irányjelző lámpákkal biztosítja az utasok kijutását a metróállomásokon veszélyhelyzetben a SWIETELSKY Építő Kft.
2021.12.23
Az adományt a beteg gyermekeket segítő Országos Egyesület a Mosolyért közhasznú egyesület kapta, amely orvosi, egészségügyi eszközöket vásárolt belőle a Budaörsi Légimentő Bázisnak.
2021.12.16
A Swietelsky Vasúttechnika a metró korszerűsítése során számos egyedi fejlesztéssel teszi hatékonyabbá a munkavégzést. Cikkünkben a sínleerősítés építéstechnológiáját eredményesebbé tevő egyedi újításokat mutatjuk be.
2021.12.12
A Rákosmente és Kőbánya határánál található Akadémiaújtelepet a Strabag és a Belfry konzorcium, illetve a Thales kivitelezte. A projekt a Rákos és Hatvan közötti vasúti fejlesztés része volt, melynek számos jelentős másik eleme is elkészült, így vasúti pályaépítési munkák is lezárultak. Ezeknek a Rákos-Gödöllő szakaszát a Strabag és a Belfry, Gödöllő-Hatvan szakaszát pedig a Swietelsky Vasúttechnika végezte el.