2024.06.10
Újabb lépéssel közelebb a Szigetvár-Kaposvár közötti 2x2 sávos új közlekedési folyosó megvalósulásához.
2024.04.25
A Duna Aszfalt munkájával a mohácsi híd mellett, mintegy 20 kilométernyi 2x1 sávos és közel 10 kilométernyi 2x2 sávos út is épül számos további műtárggyal együtt.
2023.09.08
Tavaly év végére elkészültek a tervek, hamarosan pedig az építkezés is megindulhat, miután kiírták a kivitelezői közbeszerzést. Az 51-es főút és az M6-os autópálya nagyjából 28 km-es összekötése a sugárirányú autópályák összekötésének kiemelt állomása, amelynek során végre felépülhet a Mohácsi Duna-híd is.
2023.05.29
Kisfilmünkben bemutatjuk a megújult kilenc állomást és az alagútba is bepillantást engedünk a metrószerelvény vezetőfülkéjéből nézve.
2022.12.21
Az M6 autópálya és az 51-es út közötti közúti kapcsolatot és egy modern Duna-hidat tervezett a Speciálterv Kft.
2022.07.19
A kétsávos 16 kilométeres utat a lakossági véleményeket is figyelembe véve tervezi meg a NIF beruházásában az UTIBER, az Uvaterv Zrt. és a Pannonway konzorciuma.
2022.06.03
A kétsávos út dél-keleti, majd keleti irányból kerüli el a megyeszékhelyt a 481-es főutat folytatva, 7 csomóponttal jön létre.
2022.05.11
A Magyar Közút somogyi telephelyének bővítése az UVATERV terveivel valósulhat meg.
2022.04.12
A NIF Zrt. mintegy 6 kilométernyi új út előzetes tervezésére választotta ki a mérnököket.
2022.01.12
A két város között létrejövő gyorsforgalmi út a jelenleg túlterhelt 74-es főutat tehermentesíti.
2022.01.04
A budakalászi elkerülő a pilisi régió forgalmát közvetlenül vezeti majd át a kibővülő 11-es főútra.
2021.12.15
Átadták a forgalomnak az M44-es Duna Aszfalt kivitelezésében megszülető Tiszakürt − Lakitelek szakaszát.
2021.10.14
A tervezési ütemezésnek megfelelően szeptember végére elkészült a forgalmi vizsgálat és a környezetvédelmi konfliktustérkép. Elindult a tanulmánytervi nyomvonalváltozatok kidolgozása és egyeztetése, amelynek eredménye a 2022 májusában induló véleményezési időszak. A tervzsűri 2022. októberében dönt a tovább tervezendő nyomvonalról.
2021.09.28
Egy több mint 12 kilométeres, új nyomvonalon vezetett kétsávos utat készítenek elő, amely négysávossá fejleszthető.
2021.08.17
A beruházás a Duna Aszfalt Zrt. generálkivitelezésében, az A-Híd Zrt. alvállalkozásában valósul meg.
2024.04.27
Döntöttek az egri elkerülő keleti útvonaláról.
2023.12.27
A déli elkerülő folytatásaként valósítják meg az utat, 21 kilométernyi új pálya építésére készülnek fel, illetve a pontos nyomvonal kijelöléséhez vezethet majd a most megkötött megállapodás. Számos más fejlesztésről is szó esett az ünnepélyes eseményen.
2023.07.24
A kormányhatározat értelmében a Duna-híd és a hozzá kapcsolódó úthálózat építési beruházása folytatódik, így a FŐMTERV által készített tervek megvalósítása elérhető közelségbe került.
2023.05.22
A 2017 novemberében elkezdett munkák során az M3-as metró teljes vonala megújult, többek közt 21 megálló korszerűsödött a SWIETELSKY Építő, a SWIETELSKY Vasúttechnika és a Strabag kivitelezésében.
2022.10.27
A Soltút kivitelezésében már zajlanak a munkálatok a közel 9 kilométeren megépülő új úton.
2022.06.03
Három jelentős útfejlesztési projektet készít elő a NIF Kelet-Magyarországon - kiderült, mely cégek végzik el a tervezést.
2022.05.11
Az Utiber vezette konzorcium a NIF megbízásából kidolgozta a helybelieknek választási lehetőséget adó nyomvonalterveket.
2022.04.18
Az UTIBER Kft., a Pannonway Építő Kft. és az UVATERV Zrt. konzorciuma készítheti el a megyeszékhely északi elkerülőjének tanulmánytervét.
2022.02.28
A híd gyártmány és technológiai terveiért a Speciálterv Kft. felelt, amely fontos szerepet tölt be a majdan létrejövő intermodális csomópont szempontjából.
2022.01.10
A 4-es főút Hajdúszoboszló és Debrecen közötti szakaszát összesen 12,1 kilométeren bővítik.
2021.12.29
Már meg is vannak a Herend és Devecser közötti szakasz tervezői.
2021.10.25
Új híd és több körforgalom is épül a projekt során.
2021.10.04
Az M3 metróvonal rendkívül korlátozott keresztmetszeti méretekkel készült el, még a SWIETELSKY Vasúttechnika speciálisan metróépítésre kifejlesztett munkavonatain is kisebb-nagyobb átalakításokat kellett végrehajtani, hogy beférjenek az alagútba.
2021.09.10
A tervezési feladatokat az UTIBER Közúti Beruházó Kft., az UVATERV Út-, Vasúttervező Zrt., és a Pannonway Építő Kft. konzorciuma végzi el.
2021.08.10
Az M3-as autópálya és Ököritófülpös között egy 28,2 km hosszú négysávos utat kell kiviteleznie a nyertesnek.