2021.03.17
A Déli összekötő vasúti híd harmadik pályájának helyet adó új átkelő helyére került a Duna Aszfalt munkájával, az eddig használt kettő rekonstrukciója is jön.
2021.02.04
Többek közt a Déli körvasút fejlesztése, a Nyugati és a Déli pályaudvarok közötti átmenő vasúti rendszer kialakítása és a járműpark fejlesztése is a stratégia része.
2020.12.28
A fonódó villamosról át lehet majd szállni az 1-es villamosra, a Budafoki úti buszokra és a Déli Körvasút új Nádorkert megállójában az elővárosi vonatokra.
2020.11.13
November 30-ig lehet kitölteni a Déli Körvasút környezetével kapcsolatos kérdőívet. A fejlesztésnek köszönhetően a Budaörsi úttól a Kopaszi-gátig tartó zöldfolyosó jöhet létre.
2020.08.03
A Duna Aszfalt munkájával bővülő és megújuló vasúti hídnál már az úszódaruk várakoznak arra, hogy beemeljék a hídhoz az acélszerkezet elemeit.
2020.06.22
A Déli Körvasút fejlesztése során Kelenföld és Ferencváros között egy, – egyes szakaszokon két – új vágánnyal és három vadonatúj vasúti megállóhellyel bővül. Ha elkészül a bővítés, a Déli körvasúton 10-15 percenként járhatnak majd a vonatok.
2020.04.27
Fedett folyosó köti majd össze a villamost a Déli Körvasút megállójával a Népligetnél.
2020.03.30
Az autók okozta légszennyezés és a dugók ellen sokat lehet tenni a vasút fejlesztésével. A Déli Körvasút fejlesztésével ez a cél: kevesebb autó és kisebb levegőszennyezés. Az elmúlt 100 év legjelentősebb budapesti vasúti fejlesztésével a vasút versenyképessé válhat Budapest közlekedésében és az új megállókkal és sűrűbb vonatokkal nem csak az ingázók, hanem a városban közlekedők is jól járnak.
2021.03.05
A Déli Körvasút fejlesztése keretében a Speciálterv készíti Ferencváros és Kelenföld vasútállomások közötti vonalszakasz műtárgyaira vonatkozó terveket: meglévő hidak épülnek át és újak is létesülnek.
2021.01.15
A fővárosi és agglomerációs közlekedésnek nagy előrelépést jelentő projektet a BFK és a NIF közösen valósítja meg. Most nem csupán a látványterveket tették közzé, hanem a tervezőket is megnevezték.
2020.11.20
November 30-ig lehet kitölteni a Déli Körvasút környezetének fejlesztésével kapcsolatos kérdőívet. A fejlesztésnek köszönhetően a Budaörsi úttól a Kopaszi-gátig tartó kerékpáros-gyalogos zöldfolyosó jöhet létre, és az új biciklis tengellyel kapcsolatban az érintettek véleményét is megkérdezik.
2020.10.30
A most megjelent kivitelezési közbeszerzéssel az utóbbi száz év legjelentősebb fővárosi vasúti fejlesztése, a Déli Körvasút bővítése startol el. A beruházásnak köszönhetően Kelenföld és Ferencváros állomások között elkezdődhet a harmadik – egyes szakaszokon pedig a negyedik – vágány, valamint a Közvágóhídnál és Nádorkertnél új megállóhelyek építése.
2020.08.03
A budapesti közösségi közlekedés egyik elismert fejlesztése, a budai fonódó villamoshálózat kialakítás most tovább halad: a jelentősen fejlődő dél-budai területeket kapcsolja majd be a rendszerbe. A forrásokat is biztosították.
2020.06.02
Tovább folytatódik a Déli Körvasút építése. Csepelen, ahol a fő hídelemeket szerelik össze, a napokban hajóra emelték és előkészítették szállításra a Rákóczi híd mellett húzódó, teljes rekonstrukciót kapó Déli összekötő vasúti Duna-híd első új elemét is. A Déli Körvasút Ferencváros és Kelenföld állomások közötti szakaszának építésére pedig már megszületett a jogerős vasúthatósági engedély.
2020.04.20
A fővárosi Déli Körvasút projektben három új állomás is elkészül, Nádorkert megállóhely többek között Dél-Budát köti majd be a főváros vérkeringésébe.