2022.01.10
A 4-es főút Hajdúszoboszló és Debrecen közötti szakaszát összesen 12,1 kilométeren bővítik.
2022.01.07
A Hódút építi meg a Kecskemét mellett futó 5-ös főút M5-ös kapcsolatának közvetlen közeléből induló 32,3 kilométeres pályát, mely a Békéscsabáig vezető M44-es legnyugatibb és egyben utolsó része is.
2022.01.04
A budakalászi elkerülő a pilisi régió forgalmát közvetlenül vezeti majd át a kibővülő 11-es főútra.
2022.01.03
A városba érkezők jelentős változásra számíthatnak.
2021.12.31
Megvan a tervező a régen várt projekthez.
2021.12.29
Már meg is vannak a Herend és Devecser közötti szakasz tervezői.
2021.12.27
A STRABAG és a Dömper Kft. által vezetett konzorcium munkájával kötik be Esztergomot az országos gyorsforgalmi úthálózatba.
2021.12.23
A Zemplénkő Kft. a Vámospércstől a nyírábrányi határátkelőig tartó szakaszon dolgozik.
2021.12.22
A NIF beruházásában a munkák kétharmada már elkészült a 4,5 kilométeres útvonalon, 2022 nyár végén várható az átadó.
2021.12.21
Új gyalog- és kerékpárút is épült a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában és a Duna Aszfalt Zrt. kivitelezésében.
2021.12.20
A 9,5 kilométernyi gyorsforgalmi út terveit a FŐMTERV Mérnöki Tervező Zrt., az UTIBER Kft., valamint az UNITEF'83 Zrt. készítheti el.
2021.12.17
A Közlekedési Múzeumnál pedig új állomást is fognak létesíteni a későbbiekben.
2021.12.12
A Duna Aszfalt kivitelezésében zajló projekten sikeresen lezárultak a próbaterhelések a héten.
2021.12.11
Korlátozás nélkül haladhat a forgalom az A-Híd kivitelezésében elkészült tokaji átkelőn, az év végéig útpályán kívüli munkák még várhatóak.
2021.12.10
Megújult a 80a vasútvonal Gödöllő-Hatvan közötti része, a pályaépítést a Swietelsky Vasúttechnika Kft. végezte.
2022.01.09
A NIF már keresi a csomópont le- és felhajtó ágainak tervezőjét és kivitelezőjét.
2022.01.05
A NIF már keresi a 2x1 sávos útszakasz korszerűsítésének kivitelezőjét.
2022.01.04
A csaknem 4 kilométer hosszú út levezeti majd a belvároson átmenő forgalmat.
2022.01.03
A STRABAG munkájával épülhet meg a megyeszékhely új elkerülő útja.
2021.12.30
Hány év előkészület kell ahhoz, hogy évente rekordmennyiségű gyorsforgalmi út épüljön? Hogyan kapott egy új város hosszú idő óta először teljesen új villamoshálózatot? Hogyan érheti el a Balaton turisztikai vonzereje a nyugat-európai tavakét? Évértékelő interjú Nagy Róberttel, a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF Zrt.) vezérigazgatójával.
2021.12.27
A 8-as ás a 82-es főút közötti szakaszt a STRABAG kivitelezi a Speciálterv munkája alapján.
2021.12.24
Az egyedi Y-híd kivitelezési munkáiról és kihívásairól a KM Építő Kft. adott részletes tájékoztatást.
2021.12.23
Az elmúlt években a NIF Zrt. a projektek értékét és mennyiségét tekintve az ország legnagyobb kerékpárút-fejlesztőjévé vált. Áttekintő cikkünkben összefoglaljuk az idei év Balatoni Bringakört és a Budapest – Balaton kerékpáros útvonalat érintő eredményeit, és bemutatjuk mire számíthatnak azok, akik ősszel letették a bringát, és 2022 tavaszán terveznek ismét nyeregbe pattanni.
2021.12.21
A NIF több mint két évtizede stabilan tölti be az állami beruházó szerepét hazánk egyik legfontosabb szektorában, a közlekedésfejlesztésben. A társaság központi költségvetési forrásból és európai uniós támogatásból látja el feladatát. A beruházások pénzügyi hátteréről és az elmúlt évtized finanszírozás-változásairól Kondrik Kornéllal, a NIF Zrt. gazdasági vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.
2021.12.21
A Strabag munkájával megvalósult első ütemben a Litéri és a Füredi csomópont közötti 7,5 kilométert fejlesztették.
2021.12.20
A NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában a Duna Aszfalt és a Soltút generálkivitelezésében épül meg 36 kilométernyi új pálya.
2021.12.15
Átadták a forgalomnak az M44-es Duna Aszfalt kivitelezésében megszülető Tiszakürt − Lakitelek szakaszát.
2021.12.12
A Rákosmente és Kőbánya határánál található Akadémiaújtelepet a Strabag és a Belfry konzorcium, illetve a Thales kivitelezte. A projekt a Rákos és Hatvan közötti vasúti fejlesztés része volt, melynek számos jelentős másik eleme is elkészült, így vasúti pályaépítési munkák is lezárultak. Ezeknek a Rákos-Gödöllő szakaszát a Strabag és a Belfry, Gödöllő-Hatvan szakaszát pedig a Swietelsky Vasúttechnika végezte el.
2021.12.10
A NIF Zrt. és a DS Konzorcium munkájával újabb szakasszal bővült a Sopront északról elkerülő út megépítése.
2021.12.09
A 18 tagú Bíráló Bizottság részletes dokumentáció és helyszíni bejárások alapján döntött a díjakról.